Rännskita + Europshoppers toalettpapper= ont i prutten

11:23 / Upplagd av Stoffe the Captain /

Japp. Jag är sjukt magsjuk. Vinterkräkssjukan probably.

Aldrig haft det förrut men låt mig säga detta: It sucks monkeyboner.
Ett STORT + är ju förstårs att jag får vara med min fluffen nån dag extra..
även om det är under smärtsamma förhållanden hehe.
Negativt är att ja missar skola som ja inte bör missa. Så ja kommer ha bajsmycke o göra
när jag kommer tillbaka till Kalmar.

På tal om Kalmar a.k.a Squidtown så verkar det som att Kalmar har fått sin första riktiga metalbutik med merchandise o skivor och diverse. I'm positively chocked.
Jag tänker att det kanske finns lite hopp för stadens metalcrowd iaf.. :P

In sickness and in health. Cyanide and Happiness always deliveres.



2 kommentarer:

Comment by Elena on 27 november 2008 kl. 19:04

hahaha bara för det kommer ni få vampire kids i kalmar nu! My name is not Peter! It's Vampir now!!!!! =)

Comment by Elena on 13 januari 2009 kl. 22:18

aha! där har vi det igen! "prutten".....

Skicka en kommentar